
Destek Ekibi
Destek personeli için aranan nitelikler;
Destek ekibine katılmak için başvuruda bulunuyorsunuz
- Otelcilik veya Bilişim sektöründe benzer pozisyonda deneyimli
- Sorumluluk sahibi, Temsil yeteneği gelişmiş, planlama ve organizasyon becerisine sahip, Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gelişmiş
- Çalışma hayatında istikrar ve sürekliliği benimsemiş
- Yazılım kurulum ve eğitim sürecini yönetebilecek
- SQL bilgisi olan (tercihen)
- Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek
- Analitik düşünebilen, müşteri görüşmelerinde soru ve sorun karşısında sabrı ve bilgisi ile çözümü kolayca üretebilen
- Kendi bildiğinin tek doğru olmadığını düşünen, hem öğrenmeye hem öğretmeye açık
- Müşteri memnuniyetini ön planda tutup müşteri gözü ile sorunlara ve ürün geliştirmeye yoğunlaşabilecek
- İşyerinde samimi ve istekli, zorluklara pozitif yaklaşabilen, sorunlara pratik çözümler getirebilen, bunları yaparken çevresindekilere saygılı davranabilecek
- Yurtiçi ve Yurtdışı seyahat ve konaklama engeli bulunmayan
- Ingilizce bilen (tercihen)
- Tercihen B sınıfı ehliyet sahibi ve araç kullanabilen bireyler başvuru yapabilirler.