loader
Kullanıcı deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Kişisel Verileri Koruma Kanunu'na Dair Aydınlatma Metni sayfasından erişebilirsiniz.

Avantajları Neler?

Otello Satış Kontrat Denetimi ile yapacağınız karşılaştırmada esas olan Otello içerisine tanımlanmış olan Oda, dönem fiyatlandırmasıdır. Eğer otelinizde konaklama tipinden (oda tipi, Acente, rezervasyon tarihi, satış tarihi v.s.) kaynaklanan fiyat farklılıkları var ise sistem akıllı uyarı sistemi vasıtası ile ilgili departman ve denetim ofisini uyarır.

Çalışma mekanizması 3’lü kontrolden geçen bir yapıya sahiptir. Tüm rezervasyonların içeriklerini detaylı bir şekilde kontrol ederek (oda tipi, fiyat, kişi, çocuk, free, dönem v.s.) kontrol edilen alanlara ait tüm farklılıkları ortaya çıkarır ve raporlar.

  • İşletme ve Grup Bazında Kontrat Girişleri
  • İşletme bazında Fatura - Konaklama Detayına hızlı erişim
  • Satış ve Rezervasyon Tarih Farklılık Kontrolü
  • Fiyat Sapmalarında farklıklık detayı
  • Muhasebe - Ön Büro - Otello tek liste üzerinden kontrol
  • Dönem ve Tarih bazında Kontrol
  • Market (Pazar) ve Alt Market bazında Kontrol
  • Web/Mobil cihazlardan anında izleme
  • Farklılık uyarı mesajları (e-posta, sms, mobil,web)

Modüler Kapsam

Otello - Hospitality ERP

Bir otelin tüm işleyişini yönetmeye imkan veren 60 modülü ile global pazardaki en kapsamlı konaklama çözümü.

Misafir Deneyim Yönetimi

Bir misafirin işletmeye gelmeden önceki aşamadan başlayarak hizmet sonrası aşamaya kadar ki tüm sürecleri takip etmeye imkan veren sektörün en kapsamlı CRM uygulamasıdır.

HGR-Misafir Yorum Toplama

HolidayCheck ve TripAdvisor yorum portalları ile entegre misafir yorumlarını toplamaya imkan veren itibar yönetimi platformudur.

İlgili Blog Yazıları

RFM ile Akıllı Pazarlama

RFM, Recency, Frequency ve Monetary kelimelerinin baş harflerinin yan yana dizilimi ile ifade edilir. Bu üç harfi en akıllıca yan yana getirmek ve sonrasındaki senaryoları da sektöre uygun hazırlamak; bir firmanın...

Kitlesel Kişiselleştirme

Her etkileşim ve işlem, tek bir müşteriye özel olarak sunulacak şekilde bireysel olarak geliştirilecekse, farklı müşterilere farklı şekilde hizmet etmek, altından kalkılamayacak kadar pahalı olabilir. Neyse ki...

Marketing Personalization for Hospitality

When we are thinking about the topic of “personalization” we can be very sure that across almost all industries management is wondering how to apply it or improve it, this is...