loader
Kullanıcı deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Kişisel Verileri Koruma Kanunu'na Dair Aydınlatma Metni sayfasından erişebilirsiniz.

Avantajları Neler?

  • Misafir merkezli operasyon ve veri akışı
  • Kazanılan bonusların grup bünyesindeki diğer tesislerde de harcanabilmesi
  • Dış bonus sistemleriyle çift yönlü veri değişimi ve entegrasyon imkanı
  • Merkez ve şube tesisler bazında müşteri datası oluşturma
  • Misafir bazında konaklama, harcama tutarı, tiplere göre sadakat ve bonus puanı oluşturma
  • Bölge, otel ve sezon bazıda puanlama kriterleri oluşturabilme

Modüler Kapsam

Otello - Hospitality ERP

Bir otelin tüm işleyişini yönetmeye imkan veren 60 modülü ile global pazardaki en kapsamlı konaklama çözümü.

Misafir Deneyim Yönetimi

Bir misafirin işletmeye gelmeden önceki aşamadan başlayarak hizmet sonrası aşamaya kadar ki tüm sürecleri takip etmeye imkan veren sektörün en kapsamlı CRM uygulamasıdır.

HGR-Misafir Yorum Toplama

HolidayCheck ve TripAdvisor yorum portalları ile entegre misafir yorumlarını toplamaya imkan veren itibar yönetimi platformudur.

İlgili Blog Yazıları

TripAdvisor Algoritması

TripAdvisor en önemli seyahat portallarından biri olmuş durumda. Konaklama sektörüne olan etkisi de artık herkesin bildiği bir gerçek. Hemen örnek vermek gerekirse, istatistikler göre seyahat eden kişilerin %67’si...

HolidayCheck Davranış Kuralları

HolidayCheck, otellerin misafirleri motive etme adına yapılan çabalarını hoşgörü ile karşılıyor. Elbette bunun için belirgin bir çerçevede açıkça tanımlanmış Davranış Kuralları bulunmaktadır...

Social Media and Tourism

Social media has had an impact on our daily lives, including the tourism industry. The consumers frequently rely on social networking sites to discover more about their potential holidays...