loader

E-bülten kaydı:

E-Bülten Sayı 7

AmonRa News
icon EDİTÖRDEN

divider

Öznur GÜNER
Satış Müdürü

Değerli Turizm Profesyonelleri,

Gün geçmiyor ki online mecralara ateş püsküren bir misafir tarafından yorumlar düşmesin, sonrasında ise süreç malumunuz…

İyi bir Kalite Yönetiminin olmazsa olmazları: CRM ve Operasyon Modülleri

İşletmeler için artık hizmet ve kar hedeflerinin yanında, misafir memnuniyeti de en üst düzeyde önem kazanmıştır. Bu bağlamda 'Misafir' süreçlerin tam merkezine yerleştirilmiş, her kararın da 'hareket noktası' haline getirilmiştir.

Planla, Planladığını Uygula, Önlem Al ve Geri Bildir...

Verilen hizmetin kalitesi kadar yazılımların konforlu olması da çok önemli. Task Management ile süreçlerinizi planlayabilir, Operasyon Modülü ile planlanan süreçleri çok daha rahat takip edebilir hatta uygulanmasını sağlayabilir, CRM Modülü ile önlemlerinizi alıp, kontrolünü sağlayabilir ve sonucundan da misafirlerinize otomatik fakat “kişiye özel” geri bildirimler yapabilirsiniz.

Üstelik bu "RA”hatlıktan faydalanmak için kullandığınız programı da değiştirmeniz gerekmiyor. Gelişmiş entegrasyon teknolojileri ile tüm programları birbirine entegre edebilen sistem(ler) ile çalışıp, hizmetinizde fark yaratabilir, süreçlerinizi daha az iş gücü, daha çok memnuniyet odaklı hale dönüştürebilirsiniz.

Sevgiyle kalın.

icon YENİLİKLERİMİZ
divider

AmonRa - TripAdvisor Entegrasyonu

Misafirlerinizin yorum yazma sürecinde daha etkili olabilmeniz için TripAdvisor ile ortak yürüttüğümüz çalışmalarımız tamamlandı. Bu işbirliği kapsamında TripAdvisor portalına yapılan entegrasyon sonucu otel yöneticileri misafir yorum sürecini çok daha kolay bir şekilde yönetebiliyor. Misafirin yorum yazması tek bir adıma indirgenirken otel hakkında yapılan yorumlar ciddi bir şekilde artıyor. Yöneticiler yapılan yorumlara, şikayetlere ve isteklere anlık geri dönüş yaparak otelin itibarını artırma konusunda eskiye göre çok daha kolay yol alabiliyor.

     
icon AMONRA HABERLER
cam

AmonRa çekimine yakalananlar :-)

Hotel Business Hyatt, Talia Hotel Sapanca, Nar Hotels, Renata Suite Hotel, Panagia Suite Hotel, GradivaHotel

HolidayCheck ile çözüm ortaklığımız sayesinde misafir yorum süreçlerini çok daha hızlı ve kolay hale getirdiğimiz HGR (Hotel Guest Review) hizmetimizi kullanmaya başlayan oteller;

Port Nature Luxury Resort Hotel & Spa, Eftalia Resot Marin Hotel, Diamond Hotels.

Bu arada 2 seneyi aşkın süreçtir HGR ürünümüzü kullanan Commodore Elite Suites & Spa, 5,6 puan ve 97,2 tavsiye oranıyla "HolidayCheck Quality Selection 2014" ödülünü almaya hak kazandı. Tüm otel ekibini kutlar başarılarının devamını dileriz

Bizden Haberler

Bünyemizde geliştirilen yazılımlarımızın kalite standartlarına uyumluluğu ve siz otelcilerin gelecekteki ihtiyaçları göz önünde bulundurarak çalışmalarını yürüten AmonRa Yazılım Kalite Departmanı ile sizler de konuyla ilgili görüşlerinizi paylaşabilirsiniz: kalite@amonra.com.tr

DAHA FAZLASI

icon BUNU BİLİYOR MUYDUNUZ?
divider

wiki.amonra.com.tr

Turizm Bakanlığının Konaklama Tesisi Giriş ve Geceleme Formu'nun Amonra'dan hazırlanabileceğini biliyor muydunuz?

icon FAYDALI LİNKLER

 

Turizmde Kurumsallaşma ile ilgili bu güzel makaleyi okumanızı tavsiye ediyoruz. Aynı zamanda işin biraz daha akademik boyutarıyla ilgileniyorsanız “Anatolia: Turizm Araştırmaları Dergisi”nin makale arşivine de linkten ulaşabilirsiniz.

AmonRa Software Ltd · Akdeniz Un. Teknokent ArGe-1 Binasi · Ofis 1.4 · Konyaalti/Antalya 07050 · Turkey

Not: Eğer e-postamızı Junk-mail/Spam olarak alıyorsanız, lütfen "Spam değil" olarak işaretleyin ya da "Güvenli Kullanıcı" listesine alın. Artık e-bülten almak istemiyorsanız lütfen buraya tıklayınız.