loader

E-bülten kaydı:

E-Bülten Sayı 9

AmonRa News
icon Editörden

Değerli Turizm Profesyonelleri,

Entegrasyonlar, çözüm ortaklıkları, anahtar teslim projeler derken koca bir yılı geride bırakıp yeni bir fuar dönemine daha geldik.

Bu dönemde de yine hayatınızı kolaylaştıracak çözümlerin temellerini atıyor olacağız.

Sevgiyle Kalın.

icon Hotech Technology Ecosystem - HOTECH
divider

Sadece konaklama üzerine odaklanmış 20 yıllık sektör tecrübesi ile kurumsal yapısı tümüyle online süreçler üzerine oturtulmuş olan AmonRa Yazılım, bilgiyi güce dönüştürecek yazılım çözümleri ve sektör içerisinden gelen profesyonel kadrosuyla artık bulunduğu kaba sığmıyor.

Çok farklı segmentlerdeki tesislere kişiselleştirilmiş hizmet verebilmek adına birbirinden farklı birçok paket, 40'ın üzerinde ana modül ve 200'ün üzerinde ara modül ile sağladığımız hizmet bizi bu yapıyı daha büyük bir çatı altına taşımaya sevketti ve yazılım, destek, danışmanlık ve bunlara benzer konaklama sektörü ile ilintili tüm bilişim çözümlerimizi HOTECH adı altında buluşturduk. Hotech Bilişim AŞ olarak hizmetlerimizi çok daha geniş bir çerçevede sunmaya devam edeceğiz.

     
icon Emitt 2015

22-25 Ocak 2015 tarihleri arasında bu yıl 19'uncusu düzenlenecek olan Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı EMITT'de 6.salon 636 No.lu AmonRa standında olacağız. Tüm dostlarımızı bekleriz.

Geçtiğimiz yıl 71 farklı ülkeden 136.000'in üzerinde kişinin ziyaret ettiği fuarın bu seneki yerleşim planına bu linkten ulaşabilir ücretsiz davetiyenizi de buradan alabilirsiniz.

icon AmonRa - SiteMinder Entegrasyonu
divider

Dünyanın önde gelen kanal yönetim sistemlerinden biri olan SiteMinder ile ortaklaşa yürüttüğümüz kanal yönetim sistemi entegrasyon çalışmalarını tamamlayıp sizlerin kullanımına sunmuş bulunmaktayız. "Sizin için daha az iş, daha fazla rezervasyon ve daha iyi satış garantisi" sloganıyla 140 farklı ülkede 15 bine yakın oteli 200'den fazla satış kanalına bağlayarak hizmet veren SiteMinder ile ilgili bir tanıtım videosuna bu linkten ulaşabilirsiniz.

icon Otelinizin itibarını yönetmekte zorlanıyor musunuz?

Artık çok iyi biliyoruz, online yorumlar ve ratingler yeni misafirlere ulaşmanızda en önemli unsur. Yapılan tüm istatistikler gösteriyor ki, panelinizdeki misafir yorumlarına otel yönetimi tarafından yazılan samimi ve nazik cevaplarınız bir profesyonellik göstergesi olup, rezervasyon kararını ciddi derecede etkileyebiliyor. Yani potansiyel misafirlerinize sunacağınız ilk kartvizitiniz yorum portallarından geçiyor. Hotech Bilişim çatısı altında bulunan CheckSmile sizlere portal yorum analizi ve danışmanlığı konularında hizmet vermek için yola çıktı. Farklı başlıklar altında otel personeline yönelik eğitim hizmetleri de var. İletişim için info@checksmile.com

divider
icon Dijital Pazarlama, Sosyal Medya ve İtibar Yönetimi Sertifika Programı

Uluslararası Antalya Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi bünyesinde şubat ayı başında açılacak olan Dijital Pazarlama, Sosyal Medya ve İtibar Yönetimi sertifika programı, Turizm sektörünün rekabet yeteneğini artıracak bilgileri edindirmeyi amaçlıyor. Hızla değişen internet dünyasına ait en son yenilikleri de barındıran eğitim sayesinde oteller hem yeni misafirlere daha kolay erişecek hem de misafir yorumlarını doğru yönetebileceklerdir. Detaylı bilgi için: +90 242 245 0 245 numaralı telefondan ya da cec@antalya.edu.tr email adresinden bilgi alabilirsiniz.

icon AmonRa Çekimine Yakalananlar :-)

Bahar Hotel, Galindo Park Hotel, Queen Hotel, Yalıhan Aspendos, Grand Ballıca Otel, Yenice Dağ Evi, Cenevre Hotel

HolidayCheck ile çözüm ortaklığımız sayesinde misafir yorum süreçlerini çok daha hızlı ve kolay hale getirdiğimiz HGR (Hotel Guest Review) hizmetimizi kullanmaya başlayan oteller;

Gold City Hotel, Tac Premier Hotel, Mirador Hotel, Hane Family Resort