loader

E-bülten kaydı:

E-Bülten Sayı 11

Newsletter-11
icon Editörden...

Değerli turizm profesyonelleri,

Sizlerin ihtiyaç ve talepleriyle şekillenen Ar-Ge çalışmalarımız son dönemde yoğunlukla “misafir memnuniyeti” üzerine kurgulanmış teknolojik geliştirmeleri yapmamıza ön ayak oldu. Bunun yanı sıra yine son dönemde, kanal yönetim, gelir yönetim gibi online mecrada satış ve gelirlerinizi yönetmenize olanak sağlayan yerli-yabancı farklı ürünler ile entegrasyonları tamamlayıp hizmetinize sunduk. Entegrasyonlar konusunda sizlerden gelecek her türlü talebi değerlendirip iş süreçlerinizi kolaylaştırmaya yine devam ediyor olacağız.

Bu arada bulut tabanlı bir PMS için de geliştirme çalışmalarımız hızla devam ediyor. İlerleyen süreçte sizlere bunun müjdesini vermek için de sabırsızlanıyoruz.

Verimli ve keyifli günler dileriz :-)


icon Misafir Deneyimi Yönetimi
divider





“Misafir Deneyimi” tesisiniz ile misafirleriniz arasında gelişen etkileşimin kalitesini ve doğasını tanımlamaktadır. Bu etkileşim, misafir ile ilişkinin ilk kurulduğu noktadan başlayarak tesisinizden ayrıldıktan sonra da belli kriterler çerçevesinde devam etmekte ve misafirinizin sizinle ilintili hayat döngüsünün tamamını kapsamaktadır.

Sizlere sunduğumuz Misafir Deneyimi Yönetimi yazılım paketi, misafirleriniz ile ilintili tüm bu süreçleri kolaylıkla kontrolünüz altında tutmanıza, online itibar, sadakat, e-concierge gibi bir çok alt modül ile daha kaliteli ve efektif hizmet vermenize imkan sağlamaktadır. Ayrıntılı bilgi için lütfen bizimle iletişime geçiniz...


     
icon Yorum Portallarının Gücü

Misafir ettiğiniz her kişi gelecekteki konuklarınız için referans oluşturmaktadır. Yapılan araştırmalara göre, özel bir durum oluşmadığı sürece verdiğiniz hizmetten memnun olan misafirlerinizin şikayetçi olanlarla karşılaştırınca sadece 5’te 1 oranında portallara yorum yaptığı gözlemlenmiştir. Bu oranı yükseltmek ise tamemen sizin elinizde.

Hotel Guest Review ürünümüz ile misafirleriniz;

-Henüz tesisinizdeyken tablet, kiosk ya da pc’lerden portallara yorum gönderebilir,
-Bu yorumları, doldurması gereken sıkıcı kişisel bilgiler, portal giriş bilgileri, şifre vs… gibi adımlar ile uğraşmadan tek ekranda yazabilir,
-Oluşturacağınız QR Code'u okutarak hızla yorum yapabilirler,
-Konaklama sonrası gönderilen e-postalar ile portala tek tıkla yorum yazabilirken,

Sizler ise;

-Yazılan yorumları henüz yayınlanmadan görüntüleyebilir,
-Yapılan şikayet ya da isteklere daha hızlı dönüş sağlayabilir,
-Yapılan yorumların, toplanan verilerin istatiksel karşılaştırmalarını yapabilir,
-Tüm bu işlemleri manipülasyon riski olmadan gerçekleştirebilirsiniz.










icon Finans Yönetimi
divider

Son dönemde geliştirme çalışmalarını tamamlayarak ürün yelpazemize dahil ettiğimiz Finans Yönetimi modülü ile sizlerin iş süreçlerinizi teknoloji ile desteklemeye devam ediyoruz. Bu modülümüz sayesinde çok seviyeli finansal talep işlemlerinizi, departman taleplerinizi takip edebilir, kullanmış olduğunuz dış muhasebe ve bütçe yazılımları ile entegre çalışabilir, iç ve dış ödemelerinizi, tahsilatlarınızı sistem dahilinde kontrol altında tutup tüm bunları düzenli veya geçici rapor ve analizlere dönüştürebilirsiniz. Ve bu özelliklerin tümüne mobil cihazlarınızdan da mekan bağımsız ulaşabilirsiniz.


icon Kongreler, sempozyumlar, fuarlar...

20. Doğu Akdeniz Uluslararası Turizm ve Seyahat Fuarı Emitt 28-31 Ocak tarihleri arasında TÜYAP Fuar Merkezinde.

Uluslararası Resort Turizm Kongresi bu yıl 26-27 Kasım’ta Antalya’da Aska Lara Resort’te gerçekleşecek.

Uluslararası Gastronomi Turizmi Kongresi, 10-12 Aralık 2015 tarihleri arasında Travel Turkey İzmir 2015 Fuarı ile eş zamanlı olarak yeni fuar alanı Fuar İzmir’de düzenlenecek.

3. Ulusal Deniz Turizmi Sempozyumu, 26-27 Şubat 2016 tarihlerinde İzmir’de gerçekleştiriliyor.

16. Ulusal Turizm Kongresi 12-15 Kasım 2015 tarihlerinde Çanakkale'de düzenleniyor.


divider








icon AmonRa’dan İpuçları

RaMobile kullanıyor musunuz?

Detaylar ve bir çok sorunuzun cevabı için lütfen tıklayınız:RaWiki

icon AmonRa Çekimine Yakalananlar :-)

Son dönemde referanslarımız arasına katılan işletmelerden bir kısmı;

Steigenberger Maslak, CVK Hotels, Patalya Lake Resort, Dalgıçlar Hotel, Gülümser Hatun Termal Hotel, Kumsal Butik Hotel, Lasagrada Hotel, Dencity Hotel, Vois Hotel, Bosfora Hotel, AZD House Hotel, Cihangir Hotel, Şanlı Hotel, Artuklu Üniversitesi Sosyal Tesisleri

HolidayCheck ve TripAdvisor ile çözüm ortaklığımız sayesinde misafir yorum süreçlerini çok daha hızlı ve kolay hale getirdiğimiz HGR (Hotel Guest Review) hizmetimizi kullanmaya başlayan oteller;

Lasagrada Hotel, Sarp Hotel, Litore Resort Hotel & Spa, Aska Justin Beach Hotel, Sirius Deluxe Hotel, Sun Star Hotels, Kleopatra Royal Palm, White City Beach Hotel, Blue Fish Hotel, Kilikya Palace Göynük, Kleopatra Arsi Hotel, Balık Hotel, Kleopatra Bavyera Hotel, Blue Hawaii Hotel