loader

E-bülten kaydı:

E-Bülten Sayı 12

Newsletter-12
Editorden Editörden...

BTEKBAS

Berfu TEKBAŞ
Kullanıcı Deneyimi Müdürü

Değerli Turizm Profesyonelleri,

Uzun bir aradan sonra, konaklama sektörüne dair kolaylıklar sunacak güzel haberler vermek için yine buradayız.

Bugün sizlere, yıllarca bilfiil hizmet ettiğim Konaklama Sektöründe, yine sizler gibi otelcilik kimliğim ile ancak bu defa Hotech Bilişim çatısı altında “Kullanıcı Deneyimi Müdürü” olarak misafir-tatil döngüsüne dair çok önemli ürün geliştirmeleri ile seslenmek isterim.

Emek yoğun bir sektör olan konaklama sektörü, kendi içindeki dinamikleri, binlerce farklı profilden çalışanı ve misafirleri ile yönetmesi her zaman zor bir sektör olmuştur. Özellikle son yıllarda turizmde yaşanan kıran kırana rekabet ortamı ile, “nasıl daha çok satarız ve nasıl daha çok kâr ederiz” kavramları daha bir güç bulmuş, bunu yanında da “aracısız satış, misafiri daha otelde iken memnun etme, daha fazla takip ve akıllı raporlamayı” da oteller adına bir zorunluluk kılmıştır.

İçinde bulunduğumuz yüzyılda, teknoloji ve bununla birlikte internetin gücünü arkasına alan firmaların, online süreçlerini daha doğru yönettikleri ve bu sayede de satışa giden yolda rüzgarı arkalarına aldıkları su götürmez bir gerçektir.

Birazdan okuyacağınız satılarda, detayların ilginizi çekeceğini ve bizde bu uygulamalar neden eksik? diye sorgulayacağınızı düşünüyor, misafir memnuniyetinizi organik yöntemlerle artırmakta oldukça büyük bir kolaylık sağlayacak HGR “Hotel Guest Review” ürünümüz ile sizleri tanıştırmak istiyorum…

Verimli ve keyifli günler dileriz :-)

HotechAcilis Hotech Bilişim Berlin Ofisi Açıldı

Hotech

Kurumsal yapısını tümüyle online süreçler üzerine oturtuğumuz Hotech Bilişim’in uluslararası genişleme sürecinin devamı olarak yeni ofisimiz Berlin’de açıldı. Sadece konaklama üzerine odaklanmış 20 yıllık sektör tecrübemiz ile geliştirdiğimiz inovatif ürünümüz Otello Hospitality ERP, bundan böyle Almanya üzerinden Avrupa pazarına sunularak satış ve destek servisleri bu merkezden yönetilecek.

Berlin merkez ofisinin açılmasından sonra, hizmetlerimizin Avrupa çapında bütün müşterilerimiz tarafından daha efektif kullanılırlığını sağlamak için diğer önemli bölgelerde de ofislerimizi açmaya devam edeceğiz. Başlangıç için küçük bir ekip şimdiden istihdam edilmiştir.

MisafirDeneyimleri Misafir Deneyimleri

Misafirlerinizin tatil döngüsü aslında hiç bitmeyen bir süreçtir. Düşleme ile başlar, araştırma sürecini rezervasyon aşaması takip eder, konaklama ile birlikte devam eden bu süreç konaklama sonrası deneyimlerin paylaşımı ile başkalarının tatil/seyahat düşlerine ilham verir.

Hal böyle iken klasik CRM uygulamalarının konaklama sektörüne yansımaları genellikle yetersiz kalmaktadır. Bu bilinç ile yola çıkıp misafir deneyimleri üzerine kurgulayarak oluşturduğumuz GEM - Guest Experience Management, konaklama sektörü için bu süreci başka hiç bir yazılıma ihtiyaç kalmadan yönetebilmenizi sağlıyor.

Ayrıntılı bilgi için lütfen Tıklayınız

GuestExperienceManagement

BasariHikayesi Başarı Hikayesi

HotelGuestReview

HGR ürünü ile çalıştığımız tesislerin son istatistiklerine göre, 640 bin kişiye yapılan seyahat sonrası e-posta gönderimi sonucu, bu adreslerinin %75’inin doğru ve kullanımda olan aktif adresler olduğu tespit edilmiştir. Aynı zamanda otel içinden alınan yorumlar ve seyahat sonrası e-posta gönderimi sonucu ulaştığımız kitlenin %98'i konakladıkları oteli tavsiye etmiş ve olumlu yorumlarını paylaşmışdır. Aktif olarak HGR ürününü kullanan Türkiye ve Yunanistan’daki işletmeler arasında %10 civarı artışı kısa süre içerisinde yakalayan oteller göze çarpmaktadır.

HGRinfografik

Referanslarimiz

Referanslar için lütfen bizimle İletişime Geçiniz

Hala “HGR de ne ki?” diyorsanız gelin birlikte Alex ve Lucy’nin hikayesine kulak verelim;

HGRvideo

RaWiki RaWiki

RaWiki'den rol bazlı olarak destek alabileceğinizi biliyor muydunuz?

"Departmanlara Göre RaWiki" menüsü altında otel içerisindeki görevinize göre tasnif edilmiş destek dokümanlarına ulaşabilir, sizi ilgilendirmeyen kısımlarda kaybolmadan aradığınız bilgiye rahatlıkla ulaşabilirsiniz.

EksikParcalar Eksik Parçalarınız

EkModuller

Tesisinizde kullandığınız PMS sağlayıcınızın tüm ihtiyaçlarınızı karşılayamadığını biliyor ama değişikliği de düşünmüyor musunuz? Peki AmonRa’nın ürün yelpazesinde bulunan GRM’den Operasyon Yönetimine, Enerji Tüketimi’nden Finans Yönetimine kadar 40’tan fazla modülün PMS’inizle entegre olarak çalışacağını biliyor musunuz?

PMS’inizin size sundukları ile yetinmeyin, lütfen Tıklayınız

Rozet Yeni Kullanıcılarımız

YeniKullanicilarimiz

Selçuklu Tatil Köyü, Kleopatra Dreams Beach Hotel, Tuzla Medikal Termal Tesisleri, Konur Hotel, Hamit Hotel, Seruse Hotel, Laçin Park Hotel, Türkiye Ziraat Odaları Birliği Hoteli, Kayra Otel, Taksim Safe House, Çaykent Suit Hotel, Aida Alaçatı Hotel, Doa Suit Hotel, Park Suite Hotel, Mithra Cave Hotel, Canifornia Dog Hotel, Likya Hotel, Ruby Group Hotels, Belek Seagate Resort Hotel, Patalya Kızılcahamam Termal Resort, Adrasan Klados Hotel, Harlek Termal, Glamour Hotel.

HolidayCheck ve TripAdvisor ile çözüm ortaklığımız sayesinde misafir yorum süreçlerini çok daha hızlı ve kolay hale getirdiğimiz HGR (Hotel Guest Review) hizmetimizi kullanmaya başlayan oteller;

Telatiye Resort Hotel, Aquasis De Luxe Resort Spa, Alaiye Resort & Spa, Labranda Excelsior Hotel, Pine Bay Marina Hotel, Aurum Moon Holiday Resort, Ömer Holiday Village Hotel, İncekum Beach Resort Hotel, Alaaddin Beach Hotel, Azak Beach Hotel, Garden Of Sun Hotel, Club sun Heaven Hotel, Grand Çınar Hotel