loader

E-bülten kaydı:

E-Bülten Sayı 3

AmonRa News
icon EDİTÖRDEN

divider

Öznur Güner
Satış Pazarlama Sorumlusu

Mutfakta Neler Oluyor

Bir taraftan AmonRa’nın 40'a yakın modülü üzerinde “Hep Daha İyiye” sloganı ile geliştirmelerimize devam ederken, diğer yandan AmonRa kullanıcısı olmayan dostlarımızdan gelen yoğun talep üzerine Head Office kapsamındaki modüllerimizi AmonRa kullanmayan oteller için de kullanılabilir hale getirdik.

Bu kapsamda kullanabileceğiniz modüllerimiz neler mi? Tüm teknik hizmetler, cihaz bakim işlemleri ve iç yazışmalarınızı yönetebileceğiniz Operasyon Yönetimi, Misafirlerinizle ilgili her türlü bilgiyi tek yerde toplayan ve her türlü iletişim kanalı ile kişiselleştirilmiş pazarlama çalışmaları yapmanıza olanak sağlayan Misafir İlişkileri (CRM), dünya ölçeğinde iddialı ve Excel’de manüel yaptığınız her türlü istatistik analiz çalışmalarını tamamen otomatik yapmanıza olanak sağlayan İş Zekası ( Business Intelligence), misafir yorumlarını benzersiz olanaklarla yönetmenize imkan veren İtibar Yönetimi (Hotel Guest Review), satış ekibinin tüm faaliyetlerini tek bir yerde ve mobil cihazlarla takip etmenize olanak sağlayan Satış Yönetimi. Alışılmış çözümler ve gelip geçici heveslerin ötesinde, yenilikçi ve uzun soluklu çalışmaları ile ön plana çıkmaya alışık olan AmonRa Ekibi bu yenilik ile de sektörde tabuları yıkmaya hazırlanıyor.

Otelciler hangi PMS sistemini kullanırsa kullansın, bu modüllerimizden en üst seviyede faydalanma şansına sahipler.

Sevgiyle Kalın.

icon YENİLİKLERİMİZ
divider

Geçtiğimiz günlerde yayımlanan uluslararası basın bülteni ile HolidayCheck-AmonRa iş birliği projesi tamamlanıp, kullanıma sunuldu. Uzun suredir üzerinde çalıştığımız ve geçtiğimiz 1 yıl boyunca pilot uygulamalarını yaptığımız, Hotel Guest Review çözümümüz, tüm aşamaları ile HolidayCheck tarafından da onaylandı. Dünya çapında benzeri olmayan bu çalışmaya konu olan Hotel Guest Review, HolidayCheck ile tam entegre bir şekilde, tamamen etik kurallar çerçevesinde memnun misafirlerinizi yorum yazmaya teşvik etmekte, bu platformda oteliniz hakkında yazılan olumlu yorumları ciddi oranda arttırma olanağı sağlamaktadır. Diğer yandan şikayeti olan misafirlerinizin de şikayetleriyle birebir ilgilenmenize, daha da önemlisi onları tekrar kazanmanıza yardım etmektedir. Geçmişte tesisinizde şikayet almış konularda yaptığınız iyileştirmeleri de özellikle bu durumdan muzdarip olmuş misafirlere duyurarak, şikayetlerini memnuniyete çevirmek de artık elinizde.



icon MODÜLLERİMİZ

Head Office (CRM, Operasyon Yönetimi, İtibar Yönetimi, Bütçe, Cihaz Bakım ve Arıza, Kalite ve Denetim)

Otel yazılım sektöründe var olan Front Office ve Back Office kavramlarına, AmonRa Software tarafından yeni bir üst modül olan Head Office eklendi.

  • Head Office, klasik otel yönetim sistemlerinde bir bütün olarak bulunmayan (veya birbirinden bağımsız geliştirilmiş) çözümlerin tek bir çatı altında toplanması ve aradaki boşluklarının da yenilikçi bir yaklaşım ile doldurulmasından oluşturulmuştur. Kısaca Head Office, bir yönetim toplantısında konuştuğunuz tüm konuları bünyesinde barındıran çözümün adıdır.

  • Bu aydan itibaren de içeriğindeki her modülü sırası ile bu başlık altında sizlerle paylaşıyor olacağız. Bu sayıda CRM Modülü ve içeriği aşağıda sizlerle...

  • CRM Modülü ile; Hem misafirinize dair her türlü bilgiyi tüm işletme çalışanlarının katkısı ile toplayabilecek , hem de bu bilgiyi her türlü ortamda kullanabilecek ve misafirinizin kendisini özel hissetmesini sağlayacaksınız. Gönderilen tüm iletilerin misafir bilgisi ile uyumlu olması sebebi ile "kişiye özel mesaj" algısı yaratarak kendisini çok iyi tanıdığınızı da misafirinize hissettireceksiniz.

  • (Gelecek ay “Operasyon Yönetimi” )


icon AMONRA HABERLER
cam

AmonRa çekimine yakalananlar :-)

Her segmentten otel ile Türkiye’nin dört bir yanına 7/24 hizmet vermeye devam ediyoruz. Kullanıcılarımız arasına yeni katılan Golden Way Hotel, Hilaz Hotel, Luvi Hotel, Teiaş Misafirhanesi, Kleopatra Suit Hotel, Alanur Alternatif Resort Hotel, Iğdır Halk Sağlık Müdürlüğü Misafirhanesi, Palmiss Apart Otel, Aypart Hotel, Kemer Avrupa Hotel de artık AmonRa ayrıcalığını keşfetmiş durumda. :-)

AmonRa RAhatlığı artık sadece Türkiye ile sınırlı değil. Yurt dışındaki projelerimiz ile de genişlemeye ve gelişmeye devam ediyoruz . Gelecek sayılarımızda Türkmenistan, Irak, Mısır, Azerbaycan ve Gürcistan’da imza attığımız projelerimize de burada yer vermeye başlayacağız :-)


Referanslarımızın devamını görmek için tıklayınız...

icon KULLANICILARIMIZIN DÜŞÜNCELERİ

divider

Kamil Canca
Grand Sağcanlar Hotel
Genel Müdür

Turizm sektöründe uzun zamandır Genel Müdür olarak görev yapmaktayım. Birçok Otel Yazılım programını kullandım. AmonRa Yazılım’la 6 yıl önce tanıştım ve şu an çalıştığım otelde de kullanmaya devam etmekteyim. Neden tercih ettiğim sorulursa öncelikle 24 saat hizmet alabilmem. Ve ayrıca anlaşılır, rahat kullanım ve yeterli bilgi ve rapor alabilmem de tercih etmemdeki en büyük etkenlerdendir. AmonRa ile sektörde olduğum sürece devam edeceğim...

DAHA FAZLASI

divider
Not: Eğer e-postamızı Junk-mail/Spam olarak alıyorsanız, lütfen "Spam değil" olarak işaretleyin ya da "Güvenli Kullanıcı" listesine alın. Artık e-bülten almak istemiyorsanız lütfen buraya tıklayınız.