Değerli AmonRa kullanıcıları,
Avrupada ki en önemli turizm platformlarından biri olan HolidayCheck ile sektöre büyük faydaları olacak bir çözüm ortaklığına gittik. Geçtiğimiz günlerde basın duyurusunu da yaptığımız, HolidayCheck & AmonRa Software çözüm ortaklığına konu olan Hotel Guest Review'un sağlayacağı faydalardan bir de RAhat Bülten de bahsetmek isterim sizlere.
Günümüzde internetin gelişmesi ve bu sayede konaklama sektöründe de gerek ticari, gerekse paylaşım amaçlı daha yoğun kullanılmaya başlaması ile birlikte artık detaylar herkes için çok daha önemli bir hale geldi. Yapılan araştırmalara göre, özel bir durum oluşmadığı sürece verdiğiniz hizmetten memnun olan misafirlerinizin şikayetçilere oranla 5'te 1 oranında yorum yaptığı gözlemlenmiştir.
Hotel Guest Review da tam bu noktada, tamamen etik kurallar çerçevesinde, memnun misafirlerinizi, yorumlarını yazmaya teşvik etmekte ve şikayeti olan misafirlerinizle de birebir ilgilenmenize olanak yaratmaktadır. Ya da geçmişte şikayet alınmış konularda yaptığınız iyileştirmeleri de bu durumdan muzdarip olmuş misafirlerinize duyurup onları geri kazanmanıza da olanak sağlar. Ayrıca misafirinizin yorum yazması da bu anlaşma sayesinde tek adıma indirgenirken, otel içerisinden de yapılan özel bir arayüz sayesinde pc, kiosk, tablet ve mobil cihazlardan misafirin yorum göndermesi de sağlanabiliyor.
Memnun ayrılan misafirlerinizi daha fazla konuşturacak olan Hotel Guest Review, Turizm dünyası için sağladığı bu faydalar sayesinde bir can yeleği olabilir ne dersiniz?
Sevgiyle Kalın.
|