loader

E-bülten kaydı:

E-Bülten Sayı 4

AmonRa News
icon EDİTÖRDEN

divider

Öznur GÜNER
Satış Pazarlama Sorumlusu

Değerli AmonRa kullanıcıları,

Avrupada ki en önemli turizm platformlarından biri olan HolidayCheck ile sektöre büyük faydaları olacak bir çözüm ortaklığına gittik. Geçtiğimiz günlerde basın duyurusunu da yaptığımız, HolidayCheck & AmonRa Software çözüm ortaklığına konu olan Hotel Guest Review'un sağlayacağı faydalardan bir de RAhat Bülten de bahsetmek isterim sizlere.

Günümüzde internetin gelişmesi ve bu sayede konaklama sektöründe de gerek ticari, gerekse paylaşım amaçlı daha yoğun kullanılmaya başlaması ile birlikte artık detaylar herkes için çok daha önemli bir hale geldi. Yapılan araştırmalara göre, özel bir durum oluşmadığı sürece verdiğiniz hizmetten memnun olan misafirlerinizin şikayetçilere oranla 5'te 1 oranında yorum yaptığı gözlemlenmiştir.

Hotel Guest Review da tam bu noktada, tamamen etik kurallar çerçevesinde, memnun misafirlerinizi, yorumlarını yazmaya teşvik etmekte ve şikayeti olan misafirlerinizle de birebir ilgilenmenize olanak yaratmaktadır. Ya da geçmişte şikayet alınmış konularda yaptığınız iyileştirmeleri de bu durumdan muzdarip olmuş misafirlerinize duyurup onları geri kazanmanıza da olanak sağlar. Ayrıca misafirinizin yorum yazması da bu anlaşma sayesinde tek adıma indirgenirken, otel içerisinden de yapılan özel bir arayüz sayesinde pc, kiosk, tablet ve mobil cihazlardan misafirin yorum göndermesi de sağlanabiliyor.

Memnun ayrılan misafirlerinizi daha fazla konuşturacak olan Hotel Guest Review, Turizm dünyası için sağladığı bu faydalar sayesinde bir can yeleği olabilir ne dersiniz?

Sevgiyle Kalın.

icon YENİLİKLERİMİZ
divider

AmonRa'dan E-Fatura Entegrasyonu

01 Eylül 2013 tarihinden itibaren, 2011 yılı brüt satışları 25 Milyon TL yi aşan işletmeler için E-Fatura zorunlu hale getirildi. Bu konuda sunduğumuz entegrasyon seçenekleri ile işletmelerde AmonRa RAhatlığını tamamlıyoruz.

icon MODÜLLERİMİZ

Operasyon Yönetimi

AmonRa Software tarafından üretilen ve yeni bir üst modül kavramı olan Head Office'i sizlere tanıtmaya geçen sayımızda CRM Modülü ile başlamıştık.

Bu ay Operasyon Yönetimi ile devam ediyoruz... Operasyon Yönetimi, mükemmel bir luxury hizmet modülüdür. Misafirlerinizin her türlü istek, şikayet ve önerisini takip edebilir, görevlendirmeleri otomatik yapabilir ve gerekli durumlarda ilgili departman müdürlerini e-mail, sms veya mobil inbox vasıtası ile de uyarılmasını sağlayabilirsiniz. Bunun yanında detaylı olarak demirbaş takibi (Cihaz bakımları & kalibrasyonları) de yapabileceğiniz operasyon yönetimi modülümüz ile kafanız çok daha RAhat edecek...

Bir önceki sayıda; CRM, Bir sonraki Sayıda; İtibar Yönetimi


icon AMONRA HABERLER
cam

AmonRa çekimine yakalananlar :-)

AmonRa Rahatlığı artık Linda Hotel, Bir Umut Otel, Cosmos Hotel, Kilpa Hotel, Comfort Suite İstiklal, Helikon Hotel ve Aypart Hotel çalışanlarının parmakları ucunda... :-)

Referanslarımızın devamını görmek için tıklayınız...

icon KULLANICILARIMIZIN DÜŞÜNCELERİ

divider

Feyzullah GÖKŞİN
Bella Bravo Apart
Genel Müdür

2000 yılından itibaren kullanmaya başladığımız amonra yazılım her geçen gün kendini geliştirerek işletmemizin cok daha iyi yönetime kavuşmasına her geçen gün katkı sağlamaya devam edmektedir.


DAHA FAZLASI

divider
Not: Eğer e-postamızı Junk-mail/Spam olarak alıyorsanız, lütfen "Spam değil" olarak işaretleyin ya da "Güvenli Kullanıcı" listesine alın. Artık e-bülten almak istemiyorsanız lütfen buraya tıklayınız.