loader

E-bülten kaydı:

E-Bülten Sayı 6

AmonRa News
icon EDİTÖRDEN

divider

Öznur GÜNER
Satış Müdürü

Değerli Turizm Profesyonelleri,

Uzunca bir süre sessiz kaldık fakat durmadık, siz değerli turizmciler için çok faydalı olacağını düşündüğümüz bir sürü iş birliği ile geldik bu sayıda karşınıza.

Geçtiğimiz sezon "Yeni ve yenilikçi" projelerimize, Holiday Check İş birliği ile başladık bu sezon üç önemli iş birliği daha ekledik. Biraz bahsetmek gerekirse; Giata ve Bistro Portal sistemlerindeki verilere dayanan Avrupa pazarının en erken ortaya çıkan istatistiklerini edinebileceğiniz "Market Stats", dünyanın bir numaralı yorum portalı olan Trip Advisor ile yapılan entegrasyon, son olarak da detaylarını aşağıda görebileceğiniz, sektöre büyük katkısı olacağını düşündüğümüz San Bilgisayar ile yapılan iş birliği.

Bu arada bugüne kadar Hotel Guest Review hizmetimizi kullanan otellerin yorum sayılarına baktığımızda alınan toplam yorumdan %96 sı kaldıkları oteli önerdiği görülmektedir. Yeni kullanıcalımız ile birlikte aylık 1000 in üzerinde yorum üretme seviyesine ulaştığımız için memnuniyetimizi belirtmekten mutluluk duyarız.

Gelişen teknolojiyi siz değerli turizmcilerin hayatlarını kolaylaştırmak için takip etmeye devam ediyoruz.

Sevgiyle kalın.

icon YENİLİKLERİMİZ
divider

AmonRa - Hotel2Sejour Entegrasyonu

Acente yazılım sektörünün lideri Sejour ile yaptığımız entegrasyonda, seyahat teknolojileri konusunda adından sıkça söz ettirmeye başlayan rezervasyon konfirme trafiğini çok daha basit bir hale getiren Hotel2Sejour online platformunun AmonRa entegrasyonu sayesinde, Hotel2Sejour sistemi üzerinden gelecek bütün rezervasyonlar doğrudan sisteminize otomatik olarak kaydedilecek, pek çok manuel süreçten kurtularak zaman ve emek tasarrufu sağlayacaksınız.

     
icon MODÜLLERİMİZ

e-Concierge

Rezervasyon ile başlayan süreçte misafirinizle ilk teması henüz otelinize gelmeden kurarak, kişiye özel tasarlanmış e-concierge web paneli yardımıyla kişisel tercihlerini sizlere aktarabilmesini ve otel ile ilgili her türlü detay ve ürün hakkında bilgilenmesini sağlayabilirsiniz. Böylelikle hem misafirinize verdiğiniz değerin daha iyi algılanmasını sağlayacak hem de yine aynı panel üzerinden ücretli/ücretsiz servisler, ürünler, organizasyonlar için rezervasyon veya ödeme yapabilmelerine olanak tanıyacaksınız.

Misafirlerinizle paylaştığınız tüm anketleri eConcierge paneline taşıyarak, misafirlerinizin oteliniz hakkındaki düşüncelerini daha efektif ve kolay bir şekilde sizlerle paylaşmasına imkan tanıyabilir, seyahat öncesi veya sonrası müşteri yorumlarını toplayarak online yorum portallarıyla da entegrasyonlarını sağlayabilirsiniz.

Bir önceki sayıda; İtibar Yönetimi


icon AMONRA HABERLER
cam

AmonRa çekimine yakalananlar :-)

Dragut Hotels, Le Mirage Hotel, Lycia Hotel, Antik Hotel İstanbul

HolidayCheck ile çözüm ortaklığımız sayesinde misafir yorum süreçlerini çok daha hızlı ve kolay hale getirdiğimiz HGR (Hotel Guest Review) hizmetimizi kullanmaya başlayan oteller;

Vikingen Hotels, Grand Zaman Hotels, Elysee Hotels, Kilikya Palace Göynük, Beach Club Doğanay, Club Konaklı Hotel

Referanslarımızın devamını görmek için tıklayınız...

Bizden Haberler

AmonRa kullanıcılarının hizmet süreçlerini kolaylaştırmak amacıyla AmonRa Eğitim Günleri'ne HolidayCheck ile itibar yönetimi seminerlerimizle devam edeceğiz. Eğitimlerimizin verimliliğini arttırmak adına da konunun kendi alanında uzmanları ile iş birliği yaptığımız danışmanlarla vereceğimizin müjdesini şimdiden verelim :-)

DAHA FAZLASI

icon BUNU BİLİYOR MUYDUNUZ?
divider

wiki.amonra.com.tr

Haftanın günlerine göre farklı fiyatlar tanımlayabileceğinizi biliyor muydunuz?

AmonRa Software Ltd · Akdeniz Un. Teknokent ArGe-1 Binasi · Ofis 1.4 · Konyaalti/Antalya 07050 · Turkey

Not: Eğer e-postamızı Junk-mail/Spam olarak alıyorsanız, lütfen "Spam değil" olarak işaretleyin ya da "Güvenli Kullanıcı" listesine alın. Artık e-bülten almak istemiyorsanız lütfen buraya tıklayınız.