loader
Kapat
Kullanıcı deneyiminizi iyileştirmek için yasal düzenlemelere uygun çerezler (cookies) kullanıyoruz. Detaylı bilgiye Kişisel Verileri Koruma Kanunu'na Dair Aydınlatma Metni sayfasından erişebilirsiniz.

Hotech olarak amacımız, doğru adayları şirket havuzuna kazandırmak, potansiyel aday sayısını arttırmak ve bu kişileri sağlıklı yöntemlerle değerlendirerek ilgili pozisyonlara yerleştirmektir.

Genel Stajyer Antalya

2019 BAHAR DÖNEMİ STAJ KABUL ŞARTLARI

Adaylar, HOTECH’e ayrılan Bahar dönemi staj kontenjanları için en geç 10 Ocak 2019 tarihine kadar başvurabilirler.

Staj başvurularının değerlendirilmesi HOTECH tarafından en geç Ocak ayı son haftasında tamamlanır.

Değerlendirme sonuçları Şubat ayı birinci haftasında başvurularının kabul edilip edilmediği adaylara bildirilir.

HOTECH’e yapılan başvurular Şirketimizin İnsan Kaynakları departmanı tarafından öncelikle ihtiyaçlarımız ve kapasitemiz göz önünde bulundurularak değerlendirilmekte ve buna göre yerleştirilme yapılmaktadır.

    Başvuru Şartları
    • Staj politikamız yazılım stajı için Antalya merkez ofisimizde 2. Dönem boyunca (Şubat- Haziran ayları) çalışma şeklindedir. Belirlenen staj başlangıç tarihlerinde toplu halde stajlarına başlanmaktadır.
    • Haftalık toplam çalışma süresi 43 saat 45 dakikadır. Haftaiçi saat Başlangıç: 09.00 ve Bitiş:18.00 ( 1 saat mola süresi) Cumartesi günü saat Başlangıç: 09.00 ve Bitiş:13.00 (15 dakika mola süresi)
    • Zorunlu staj başvuruları öncelikli değerlendirmeye alınmaktadır.
    • Yazılım stajyeri kabul ofisimiz Antalya' dır. Sadece yazılım stajı yapılabilmekte olup, donanım stajı yapılamamaktadır.
    • İl dışından gelme durumu için Antalya'da ikamet edecek yeriniz olması tercihimizdir. Staj programına kabul edilen öğrencilerin Antalya’da konaklama ve ulaşım hususunda kendi imkânlarıyla planlama yapmaları gerekmektedir.
    • Staj süresince yanınızda getirip çalışabileceğiniz bir Notebook’a sahip olunması tercih sebebi olabilmektedir.
    • İş süreçlerimizde, yeni dünyaya adapte olmak ve yabancı dilin iletişim dili olması ile performans değerlendirme kriterlerimizden biri olan yabancı dil seviyelerinizin ölçülmesi gerekmektedir. Yabancı dil tercih sebebi olabilmektedir.
    • Şirketimiz Stajyer alımında , kullandığımız yazılım dili Java,JavaScript, Flutter, HTML, CSS, SQL’dir. Bu dillerin haricinde herhangi bir ürün geliştirilmesi yapılmadığından dolayı bu konuda sizlerin gelişimine yardımcı olamayacağımızı düşündüğümüz için eğitimini aldığınız yazılım dillerinde üretim yapan firmaları tercih etmeniz daha doğru olacaktır.
    • Staja kabul edilen öğrencilerin sigorta primleri ilgili okullar tarafından yapılmaktadır. Okullar tarafından sigorta yaptırılmayan öğrencilerin staj başvuruları kabul edilmemektedir.
    • Son sınıf öğrencileri staj ve mezuniyet sonrası değerlendirilmek üzere tercih sebebi olabilmektedir.
    • Bilgisayar Mühendisliği, Yönetim Bilişim Sistemleri, Bilgisayar Teknolojisi ve Bilişim Sistemleri, Bilgisayar Bilimi ve Mühendisliği, Bilgisayar Teknolojileri ve Bilgi Sistemleri, Bilgisayar Programcılığı, Elektrik Elektronik Mühendisliği vb. Bölümler öğrencileri öncelikli staja kabul Edilmektedir.
    • Şirket tercihlerine daha yakın olan veya örtüşen adaylar öncelik almaktadır.
    • İşyerleri ile stajyerler arasındaki münasebet bir hizmet ve iş akdi niteliğinde olmayıp bir eğitim ilişkisinden ibarettir. 5510 sayılı Kanunla yapılan düzenleme uyarınca yüksek öğrenim sırasında zorunlu staja tabi tutulan öğrenciler için sigorta, öğrenim gördükleri yüksek öğretim kurumu tarafından ödenecektir.
    • Stajyer Ücret Politikamız yasada belirtildiği şekilde yürürlükteki Asgari Ücretten Asgari Geçim İndirimi düşülerek çıkan sonucun %30'u ödenmektedir.
    Başvuru Evrakları
    • 4 adet Fotoğraf
    • 1 adet Nüfus Cüzdanı fotokopisi
    • Okul ile Hotech arasında imzalanan sözleşme
    • CV
    • Garanti Bankasından açılmış Maaş Hesap Numarası
    • Okulun stajı başlattığına dair SGK giriş belgesi

Başvuru Tarihi

Şirketlerimiz staj yaptırılacak öğrenci sayısını gelen talepler ve Departman Direktörlerinin uygunluğu doğrultusunda belirlemektedir.

Staj başvuruları Aralık ayında başlamaktadır, Şubat'ta bitmektedir. Bu tarihten sonra yapılan başvurular değerlendirmeye alınmamaktadır.

Şubat ayında başvuru sahiplerine başvuruları hakkında cevap verilmektedir.

Özgeçmişinizi "Staj başvuruları" pozisyonumuza göndermeniz gerekmektedir.


Değerlendirme Süreci

Staj başvuruları söz konusu departman(lar) tarafından tüm başvurular incelenerek adayların uygun bölümlere yerleştirilmesi sağlanmaktadır.

Staj yapacaklar, stajlarını, staj süresinde görevlendirilecek Departman Direktörleri İnsan Kaynakları nezaretinde yaparlar.

Stajyerlerin Yazılım Departmanı, Destek Departmanı, Satış Departmanı, Muhasebe Departmanı’nda staj yapmalarına imkan tanınmaktadır.


Staj Süresi

Bahar staj dönemi Şubat- Mart- Nisan- Mayıs- Haziran aylarını kapsamaktadır.

Staj Yapılabilecek Departmanlar

Yazılım / Destek / Satış / Muhasebe / Eğitim

Disiplin İşleri

Staj yapanlar, nezdinde staj yaptıkları işyerlerinin personel yönetmeliği, etik kuralları, disiplin ve iş emniyeti ile ilgili hükümleriyle çalışma ve iş şartlarına tabidirler.

Aksine hareket olunduğu takdirde ve izinsiz, mazeretsiz üç gün veya bir staj döneminde 5 gün devamsızlık yapan stajyerin stajına son verilerek keyfiyetin mucip sebepleri belirtilerek staj yapılan şirket aracılığı ile Öğretim kurumuna ve ailelerine bildirilir. Böyle bir halde, stajyer bakımından herhangi bir kanuni talep hakkı doğmaz.

    Staj İptali

    Aşağıdaki sebeplerden dolayı staj iptal edilebilir:

    • Geçerli bir mazereti olmaksızın staj yapmaktan vazgeçilmesi,
    • Staj yapılan işyerinin çalışma ve disiplin düzenine, iş güvenliği ile ilgili kurallara uyulmaması,
    • Staj süresi sona ermeden Şirketin onayını almaksızın stajdan vazgeçilmesi,
    • Stajı iptal edilen öğrencilere bir daha staj imkanı tanınmaz, ancak geçerli bir mazereti olan öğrenciler, bu durumu belgelerse, staj kontenjanları dahilinde değerlendirme hakkını korur.
    • Öğrencinin hak kazandığı stajdan vazgeçmesi halinde, açığa çıkan staj kontenjanının başka bir öğrenci tarafından kullanılmasına olanak sağlamak amacıyla en kısa sürede Şirketlerimizin İnsan Kaynakları Departmanı’na bilgi verilmesi gerekmektedir.

Hastalık ve Kaza Halleri

Staj sırasında hastalanıp da hastalığı yedi günden fazla devam eden veya herhangi bir kazaya uğrayan staj yapanın adı, soyadı, hastalığının veya kazanın mahiyeti, staj yaptığı işyeri tarafından staj yapanın ailesine ve ilgili olduğu öğretim kurumuna bildirilir. Hastalık ve kaza halinde stajyer ve ailesi tarafından işverene rücu edilemez.

Staj Bitirme Dönemi Stajyerlerin/İlgili Departmanların Yapacakları İşlemler

Staj Dönemi bitmeden en az 1 adet çalıştıkları alan ile ilgili sunum hazırlanması gerekmektedir.

Staj bitiminde hazırlayacakları Staj Raporu dijital ortamda gerekli linkler ile mail atılmalıdır. (hr@hotech.systems)

Staj Raporlarında kullanılacak ekran görüntüleri ile ilgili kullanım izni ekipten alınmalıdır.

Dijital olarak hazırlanan rapor için “uygundur” onayı alındıktan sonra Üniversitenin ilgili prosedürlerine göre çıktısı alınıp, kişisel bilgilerin doldurulması ve İnsan Kaynakları birimine teslim edilmelidir.

İmza süresi en az 3 gün alacağından Staj Raporunun teslim süresini buna göre hesaplamaları gerekir.

Değerlendirme Formları için Zarf ile birlikte Değerlendirme Formu İnsan Kaynakları birimine bırakılmalıdır.

Staj Raporu ilgili Departman Direktörü ve Supervisor tarafından doldurulur ve imzalanır.

Değerlendirme Formları ilgili Departman Direktörü tarafından doldurulur ve imzalanır.

HOTECH İnsan Kaynakları

UX Designer İstanbul, Antalya or Remote

  • We are looking for an experienced and outstanding UX Designer to join the Design team at Antalya. We are looking for anyone who can work at Antalya/İstanbul or remote. We're looking for someone with passion and drive. Our team creates intuitive, engaging experience that hospitality business progress
  • Required Skills and Experience;
    • 2+ years of experience in UI and UX design
    • Working closely with UX Designers, Project Managers and Developers
    • Produce multiple designs and work interactively with teams on delivering projects for different platforms & devices
    • Illustrate design ideas using storyboards, process flows and sitemaps
    • Fluency in English (both verbal and written)
    • Prepare and present rough drafts of your designs to internal teams and key stakeholders
    • Demonstrated knowledge of best practices in typography, color theory, page layout, iconography and visual composition
    • Knowledge of Material Design Patterns, latest standart design tools and research latest design news, in touch with emerging design trends
    • Highly skilled in Sketch, XD, Invision, Mockups, Figma, Balzamiq, Creately or other wireframe design tools.
    • Demonstrate UX skills with strong portfolio for web and mobile platforms
    • Able to create icons, design guidelines and solve problems with creativity

Graphic Designer Antalya

  • Functions and Responsibilities;
    • Fully responsible for graphic design, website design, branding, video storyboarding, and much more
    • Work in close collaboration with the content team to turn ideas into aesthetic designs
    • Attend ideation sessions with the Marketing team to create new design approaches that will create noise in the industry
    • Get design briefs from other departments and create high-quality final artwork
  • Required Skills and Experience;
    • Responsible for design, adaptation, production and printing processes for offline or online media
    • Fluent written and spoken English
    • 3+ years experience as an Illustrator or Graphic Designer at a creative agency or an in-house team or self-initiated projects with a strong portfolio and a strong understanding of brand identity through print and digital media.
    • Strong Knowledge in Adobe Creative Cloud or equivalent, SketchApp and Illustrator
    • Experience in video animation is a plus
    • Knowledge for After Effects and Motion Graphic
    • Obsessed with details and has a strong eye for detail
    • Strong organization skills and the ability to prioritise tasks
    • Confident, self-motivated with a flexible and proactive approach
    • Able to demonstrate flexibility and adaptability to changing task priorities and workload in a fast-paced startup environment
    • Proven ability to think creatively, and work as part of a large team.
    • Be able to storyboard and communicate a creative idea.
    • Good time management is essential.
    • Strong working knowledge of Creative Suite
    • Fluent in a variety of digital delivery formats.
    • Portfolio review required.

Content Editor Antalya

  • Functions and Responsibilities;
    • Copy, edit, write and optimize web and marketing content (including metadata, headlines, articles, blogs and more)
    • Maintain content strategy and editorial calendar
    • Manage content lifecycle from creation through approvals, editing, publishing, measurement, curation and maintenance
    • Coordinate across departments and monitor industry news to identify content priorities
    • Daily management of social media ensuring content and editing maintain brand integrity. Ensure issues and feedback are monitored and coordinate with customer service department as needed.
    • Maintain weekly editorial calendar for all social media, .COM & mailings coordinating with marketing and business initiatives. Ensure the consistency of social media posting based on the calendar.
    • Partner with Marketing, Design, PR teams to find creative solutions for generating new traffic, improving conversion.
    • Provide non-stop ideas and expertise for future content initiatives and potential collaborations.
    • Monitor the competition and plan for change as the social media landscape continues to change rapidly.
    • Assist with special projects as they arise.
  • Required Skills and Experience;
    • Three to five years’ prior experience as a content writer, content specialist or content editor within marketing
    • A passion for making great content that’s clear, helpful and on-brand
    • Outstanding writing and editorial skills
    • Familiarity with the most current trends and research in SEO and semantic search
    • Experience performing keyword research and executing a keyword strategy
    • Experience developing and managing editorial calendars
    • Excellent interpersonal skills
    • Excellent writing skills both in English and in Turkish
    • Must have an editorial sensibility and an excellent command of the written word (spelling, grammar, sentence structure)
    • Experience in the digital space, producing technology content or any other content relative to our customer base
    • Creativity and an eye for detail
    • Continuously search for latest trends to stay ahead of competitors
    • Prioritization and time management skills
    • Meet deadlines
    • Creative, diplomatic, and super-cool under pressure

Satış Temsilcisi İstanbul

İş Tanımı;

Otelcilik sektörüne yönelik çözümler geliştiren şirketimizin, İstanbul Tophane şubesinde bulunan merkezinde 'Satış Temsilcisi' olarak görev alacak ve aşağıda belirtilen iş tanımı doğrultusunda çalışacak takım arkadaşları aramaktayız..

Pozisyon için aranan nitelikler;

  • Satış & Pazarlama ekiplerini takip ederek çalışmalarına destek olmak.
  • Satış sürecinde ihtiyaç duyulan teklif hazırlama, potansiyel müşterinin ihtiyaçlarını analiz ederek, uygun tanıtım bilgilerini hazırlama v.b. süreçleri yönetmek.
  • Müşteri ve müşteri adayı CRM veritabanını güncellemek.
  • Piyasa araştırması yaparak Potansiyel müşteri veritabanını güncelleştirmek.
  • Sektörel geliştirmeleri takip etmek ve somut veriye dönüştürerek kayıt altına almak.

İstenen Yetenek ve Uzmanlıklar;

  • İngilizce bilgisi telefonda ön iletişimi sağlayacak kadar iyi olan,
  • Planlama ve İş takibi kuvvetli,
  • Organizasyon yeteneğine sahip,
  • Analitik düşünce yeteneği olan,
  • İleri derecede yeni İnternet uygulamalarını kullanabilen,
  • Satış alanında en az 2 yıl deneyim sahibi,

Front-End Web Developer Antalya

We are looking for Front-End Development team members;

  • Strong Experience in;
    • Sencha ExtJS (developed with MVVM or MVC architecture)
    • HTML5 and CSS
    • Ajax, JSON, XML
    • UX and UI Design
  • Knowledge of one or more of these areas is a plus;
    • JavaScript and at least one of its libraries (AngularJS, Ember, ReactJS, VueJS, jQuery, etc.)
    • Polymer
    • Version Control Systems (Git)
    • Travel Technology applications
    • Will be a member of Web Application FrontEnd development team

Satış Ekibi Antalya

Satış personeli için aranan nitelikler;

Satış ekibine katılmak için başvuruda bulunuyorsunuz

  • Tercihen önlisans veya lisans mezunu,
  • Tercihen bilişim sektöründe sıcak satış ve yeni portföy oluşturma konusunda deneyimli
  • İnsan ilişkilerinde başarılı ve temsil yeteneğine sahip
  • Hedefli çalışmayı benimsemiş
  • Girişimci, kendine güvenen, ikna yeteneğine sahip ve self motivasyon sahibi
  • Yazılı ve sözlü iletişim becerisi yüksek
  • Tercihen iyi derecede İngilizce bilen
  • Müşteri odaklı ve insan ilişkileri konusunda uyumlu
  • Ekip çalışmasına yatkın
  • Analitik düşünen ve sonuç odaklı
  • Yeniliğe ve gelişime açık
  • Aktif araç kullanabilen
  • Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmayan
  • Dış görünümüne özen gösteren, diksiyonu düzgün
  • Antalya'da ikamet edecek
  • Ofis ve Internet uygulamalarını iyi derecede kullanabilen bireyler başvuru yapabilirler

Destek Ekibi Antalya

Destek personeli için aranan nitelikler;

Destek ekibine katılmak için başvuruda bulunuyorsunuz

  • Otelcilik veya Bilişim sektöründe benzer pozisyonda deneyimli
  • Sorumluluk sahibi, Temsil yeteneği gelişmiş, planlama ve organizasyon becerisine sahip, Sözlü ve yazılı iletişim becerileri gelişmiş
  • Çalışma hayatında istikrar ve sürekliliği benimsemiş
  • Yazılım kurulum ve eğitim sürecini yönetebilecek
  • SQL bilgisi olan (tercihen)
  • Esnek çalışma saatlerine uyum gösterebilecek
  • Analitik düşünebilen, müşteri görüşmelerinde soru ve sorun karşısında sabrı ve bilgisi ile çözümü kolayca üretebilen
  • Kendi bildiğinin tek doğru olmadığını düşünen, hem öğrenmeye hem öğretmeye açık
  • Müşteri memnuniyetini ön planda tutup müşteri gözü ile sorunlara ve ürün geliştirmeye yoğunlaşabilecek
  • İşyerinde samimi ve istekli, zorluklara pozitif yaklaşabilen, sorunlara pratik çözümler getirebilen, bunları yaparken çevresindekilere saygılı davranabilecek
  • Yurtiçi ve Yurtdışı seyahat ve konaklama engeli bulunmayan
  • Almanca ve İngilizce(tercihen) bilen
  • Tercihen B sınıfı ehliyet sahibi ve araç kullanabilen bireyler başvuru yapabilirler.